Gry online
Interaktywna wystawa klocków we Wrocławiu - Arkady Wrocławskie
odwiedzin:
14187


SzorujKite.pl
Zobacz więcej... SzorujKite.pl

popularne gry:

Gra WaspGra 3D LogicGra Rex The Dog

komentarze:

nick*:

komentarz*:


* wymagane

Wpiernicz.pl - chcesz wpiernicz?
2013-05-27 zosiaaa
nalejcie troche kahlua troche creme de cacaoppotem troche Tequilai shakuj a potem kliknij cytryne i koniec to dobra mieszanka.
2013-03-10 wtf
kto szuka chłopaka 16-ka\\r\\n\\r\\n
2013-02-23 Ewka
Fajne
2013-02-17 Arnoldzik
Mój wynik to 8910 ;D
2013-01-25 zozo
bardzo fajowe
2012-08-30 jiiiuygh
muj wynik to 123434
2011-11-24 zad
mam 8880
2011-03-23 metin2
kto gra w metin2\\r\\n??
2011-02-20 OSKAR
FAJNE WIEM JAK SMIAST SZEJKU DA SIE POCIÄ„ CYTRYNE\\r\\n
2010-10-16 koptek10
nudna ta strona
2010-09-18 anki
muj rekord to 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
2010-07-01 aśś. (;
Hahna!- wrzućcie 1 cytrynki uzupełnijcie po trochę:tequila, wódka, gin, tonik. xD
2010-06-12 aśś. (;
hahaaa!- wrzućcie 1 cytrynei uzupełnijcie po troche:tequila, wódka, gin, tonik. xD
2010-05-06 BARTI
mój 5532
2010-04-11 Jolka2704
-200 xD
2010-03-21 dominik
1338 ake ta gra jest dziwna daje5
2010-03-13 Kajot
Pół Cranberry juice prawie do końca vódka i na koniec szampan i przed serwem cytryne
2010-03-13 Kajot
-70Hihi najpierw cytryna potem cytryna i tak do pełna potrząsnąć i na koniec nacisnąć cytryny (nie serw)
2010-02-27 AVElina
Poprawiony na 6001
2010-02-27 AVElina
5457
2010-02-26 55angelia55
muj winik 12345
2010-02-26 55angelia55
i lud ocyzwiście
2010-02-26 55angelia55
pierf cognac,wudka,soda i lime juice
2010-02-14 tito
9185
2010-02-14 seba
78977
2010-02-01 maciek223
dajcie mało cranberry juice puzniej mało lime juice puzniej do pełna vodka palecam
2010-01-27 :PPP
jak zrobic dobre??? :PP
2010-01-22 łukasz
mój wynik: 167921
2010-01-22 łukasz
fajna :_
2010-01-15 RKO
Mój najlepszy wynik to 67341
2010-01-10 justiXXX
a ja umiem robić boski
2010-01-10 haha
aja umiem zrobić dobry ;p
2009-12-28 justiXXX
mój wynik : 8348
2009-12-12 Cornelia
Psst nalejcie krople wudki potem nalejcie duzo cranberry juice potem jeszcze raz wudka kropla i abstinthe i reszte kubka zapełnijcie creme de cacao i zobaczycie co dalej wymieszajcie i padszcie :).
2009-11-11 barman
za sam lód można dostać 2000
2009-10-16 KING KONG
MÓJ REKORD TO 5234
2009-09-17 wojo
muj rekord 8503
2009-08-29 KOLO
TA JASNE DAWID A MUJ REKORD TO 1000000000000000000000000000000000000000000000
2009-08-29 KOLO
EXTRA HIPER SUPER GIERA
2009-08-17 Paula ;*
wódka do połowy troche soku kostka lodu - 6508 (;
2009-08-10 wcu lpz
skm bfxkpomnbcxz
2009-08-10 lump
Siema:D Moj rekord to 1023 pkt! Musicie dac 39,7% vodki, 2 i pol kostki lodu i reszte soku ! Pozdro! W przeciwnym razie nie wyjdzie:D
2009-08-05 PLAYER
FAJNA REAKCJA CIUPKE CALVADOS
2009-08-03 dorcia
dajcie gin triple sec vodka i champagne
2009-07-31 dawid
dajcie mu tuł szklanki toniku i troche wodki , cytrynke i kostke lodu
2009-07-31 dawid
muj rekord 100000000001
2009-07-19 RObert
mialem najelepszy wynik 503213
2009-07-17 gośc
mało ale troche jest 9530 oświecenie
2009-07-17 gośc
2 sposoby na oświecenie ..... 1... Nalać trochę Creme de Cacao potem trochę Whisky i do pełna Vodka ,albo 2... *Dosłownie kropla Triple Sec *Wódka prawie do końca tak żeby sie zmieściła jeszcze kostka lodu *Wstrząsnąć *Cytrynka dla ozdoby *Podać
2009-07-14 anna
Triple sec+vodka+sambuca , trochę lodu= Fajna reakcja!!!:)))
2009-07-14 amad9
troche tequili, trochę ginu, odrobinę toniku i uzupełniamy kahluą= bez mieszania i mi gostek puscił pawia!:))
2009-07-11 lordarek
moj czlowiek po wipiciu drinka dusil sie a potem upadl a potem polecial na skrzydelkach do nieba
2009-07-10 Kaja:)
super:P
2009-07-09 Nowy Gracz
Ojojojo słabiutko ja mam 9817
2009-06-10 rekordzistka
ja miałam 9234 sama wódka i 4 kostki lody nie pobijecie mnie
2009-05-28 lol
mialem najlepszy wynik 8569
2009-05-23 ewjkh
8270. ale niestety nie smakowało mu.
2009-05-14 MARTYNKA
A MÓJ 7 659 POŁOWE WÓDKI CZERWONY SOK NIE DO PEŁNA WODE I KOSTKE LODU
2009-05-06 fas
7190 :D
2009-05-05 AL
Mój najlepszy wynik - 6370
2009-04-16 z
mój rekord - 7155